Multilingualism – A New Aspect of Teachers' Professional Development

Avtorji

  • Katica Pevec Semec National Education Institut Slovenia , Zavod Republike Slovenije za šolstvo
  • Saša Jazbec University of Maribor, Faculty of Arts, Department of German Studies , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Oddelek za germanistiko

Ključne besede:

večjezičnost, učitelj, profesionalni razvoj, projekt tri roke, trije izobraževalni sistemi

Povzetek

Večjezičnost – nov vidik učiteljevega profesionalnega razvoja. Večjezičnost je pomemben element v življenju vsakega sodobnega posameznika ter zanimiva tema različnih strokovnih, znanstvenih in političnih razprav. V prispevku najprej osvetlimo teoretične vidike večjezičnosti: zgodovinski in sodobni koncepti večjezičnosti, zavzemanja za promocijo večjezičnosti v Evropski uniji, večjezičnost v pedagoškem diskurzu ter učiteljev profesionalni razvoj. Nato predstavimo projekt, ki je primer, kako lahko večjezičnost kreativno in izvirno uresničimo v praksi. Prispevek se osredotoča na učitelja v okviru večjezičnosti, na njegove nove
vloge, ki se zelo razlikujejo od tradicionalne vloge učitelja in ki so nov izziv v njegovem profesionalnem razvoju. Koncept večjezičnosti, kot ga promovira in uresničuje projekt, se nanaša na večjezičnost na meji treh držav, treh jezikov in treh izobraževalnih sistemov ter ga lahko razumemo kot model za druge podobne prakse. 

DOI: 10.18690/1855-4431.11.1.39-54(2018)
COBISS-ID: 23724296

Biografije avtorja

  • Katica Pevec Semec, National Education Institut Slovenia, Zavod Republike Slovenije za šolstvo

    Doktorica znanosti. Ljubljana, Slovenija. E-pošta: pevec.katica@gmail.com.

  • Saša Jazbec, University of Maribor, Faculty of Arts, Department of German Studies, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Oddelek za germanistiko

    Doktor znanosti. Maribor, Slovenija. E-pošta: sasa.jazbec@um.si.

Objavljeno

15.03.2018

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pevec Semec, K., & Jazbec, S. (2018). Multilingualism – A New Aspect of Teachers’ Professional Development. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(1), 39-53. https://old.journals.um.si/index.php/education/article/view/157

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)