Učne priprave na nastope bodočih učiteljev

Avtorji

  • Zlatan Magajna University of Ljubljana, Faculty of Pedagogy , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Maja Umek University of Ljubljana, Faculty of Pedagogy , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.3.325-350.2019

Ključne besede:

učna priprava, bodoči učitelji, profesionalni razvoj

Povzetek

Učni nastopi so v Sloveniji ena od uveljavljenih oblik praktičnega pedagoškega usposabljanja bodočih vzgojiteljev, učiteljev pa tudi nekaterih svetovalnih delavcev za vse ravni in vrste šol. V študijskem letu 2016/17 smo na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedli empirično raziskavo med učitelji specialnih didaktik o pisnih učnih pripravah na nastope bodočih učiteljev. V raziskavi smo zasledili vrsto dobrih praks, ki so jih razvili posamezni specialni didaktiki, jih primerjali s sodobnimi mednarodni trendi in ugotovili šibka področja. Vse to je osnova za kakovostnejšo uporabo pisnih učnih priprav v profesionalnem razvoju študentov.

Biografije avtorja

  • Zlatan Magajna, University of Ljubljana, Faculty of Pedagogy, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: zlatan.magajna@pef.uni-lj.si.

  • Maja Umek, University of Ljubljana, Faculty of Pedagogy, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: maja.umek@pef.uni-lj.si.

Prenosi

Objavljeno

30.11.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Magajna, Z., & Umek, M. (2019). Učne priprave na nastope bodočih učiteljev. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 325-350. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.325-350.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)