„Gender-Aspekte Revisited“ – Schulbuecher fuer den Fremdsprachenunterricht Neu Lesen

Avtorji

  • Renate Seebauer Pädagogische Hochschule Wien, Österreich , Visoka šola za pedagogiko, Dunaj, Avstrija

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.3.313-323.2019

Ključne besede:

deklice/dečki, ženske/moški kot igralci, modeli vlog, enaka obravnava

Povzetek

„Nov razmislek o vidiku spola“ – Vnovično branje učbenikov za poučevanje tujih jezikov. V članku bomo besedila in ilustracije v učbenikih iz regionalno oddaljenih držav analizirali z vidika eksplicitnih ali implicitnih izjav o odnosih med spoli, ki jih najdemo v njih. Rezultati se izkažejo za enako različne, kot so države, v katerih so besedila nastala. Besedilo je namenjeno učiteljem pripravnikom, učiteljem in učencem, pri katerih je treba vzbuditi potencial za kritiko glede modelov vlog – kot so predstavljeni v učbenikih.

Biografija avtorja

  • Renate Seebauer, Pädagogische Hochschule Wien, Österreich, Visoka šola za pedagogiko, Dunaj, Avstrija

    E-pošta: a07471536@unet.univie.ac.at.

Objavljeno

30.11.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Seebauer, R. (2019). „Gender-Aspekte Revisited“ – Schulbuecher fuer den Fremdsprachenunterricht Neu Lesen. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 313-323. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.313-323.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)