„Gender-Aspekte Revisited“ – Schulbuecher fuer den Fremdsprachenunterricht Neu Lesen
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.12.3.313-323.2019Ključne besede:
deklice/dečki, ženske/moški kot igralci, modeli vlog, enaka obravnavaPovzetek
„Nov razmislek o vidiku spola“ – Vnovično branje učbenikov za poučevanje tujih jezikov. V članku bomo besedila in ilustracije v učbenikih iz regionalno oddaljenih držav analizirali z vidika eksplicitnih ali implicitnih izjav o odnosih med spoli, ki jih najdemo v njih. Rezultati se izkažejo za enako različne, kot so države, v katerih so besedila nastala. Besedilo je namenjeno učiteljem pripravnikom, učiteljem in učencem, pri katerih je treba vzbuditi potencial za kritiko glede modelov vlog – kot so predstavljeni v učbenikih.
Prenosi
Objavljeno
30.11.2019
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Renate Seebauer

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Seebauer, R. (2019). „Gender-Aspekte Revisited“ – Schulbuecher fuer den Fremdsprachenunterricht Neu Lesen. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 313-323. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.313-323.2019