Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje

Avtorji

  • Romina Plešec Gašparič University of Ljubljana, Faculty of Education , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Milena Valenčič Zuljan University of Ljubljana, Faculty of Education , Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.3.267-290.2019

Ključne besede:

učinkovit pouk, učne oblike, didaktična inovacija, obrnjeno učenje in poučevanje

Povzetek

Z učinkovitim poukom je povezana množica dejavnikov, ki naj bi jih spremljali šolska politika, šola kot institucija in tudi vsak učitelj, čigar vloga je še zlasti pomembna pri dejavnikih, ki vplivajo na didaktično zasnovo pouka, med katerimi izpostavljamo organizacijo učnih oblik. V prispevku predstavimo raziskavo, v kateri smo proučevali stališča in izkušnje slovenskih osnovnošolskih učiteljev z načrtovanjem, izvajanjem in evalvacijo učnih oblik. Rezultati raziskave kažejo, da učitelji pozitivno vrednotijo učinkovitost individualne učne oblike. Med pomanjkljivostmi posrednih interaktivnih učnih oblik pa po mnenju učiteljev najbolj izstopa časovna neekonomičnost, zato v prispevku predstavljamo didaktično inovacijo, t. i. obrnjeno učenje in poučevanje, ki odpira možnost za njihovo pogostejšo uporabo.

Ključne besede: učinkovit pouk, učne oblike, didaktična inovacija, obrnjeno učenje in poučevanje

DOI: https://doi.org/10.18690/rei.12.3.267-290.2019
COBISS-ID: 12626249

Biografije avtorja

  • Romina Plešec Gašparič, University of Ljubljana, Faculty of Education, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: romina.plesecgasparic@pef.uni-lj.si

  • Milena Valenčič Zuljan, University of Ljubljana, Faculty of Education, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: milena.valencic-zuljan@pef.uni-lj.si.

Prenosi

Objavljeno

28.11.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Plešec Gasparič, R., & Valenčič Zuljan, M. (2019). Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 267-290. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.267-290.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)