Primary Education Reform in Montenegro from the Perspective of Teachers and Parents

Avtorji

  • Veselin Mićanović University of Montenegro, Faculty of Philosophy , Univerza Črna gora, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.3.245-265.2019

Ključne besede:

Črna gora, reforma, osnovna vzgoja in izobraževanje, učenec, starši, učitelj

Povzetek

Reforma osnovne šole v Črni gori z vidika učiteljev in staršev. Za črnogorski sistem vzgoje in izobraževanja v začetku novega tisočletja so značilna intenzivna reformna prizadevanja. Cilj raziskave je ogledati si ključne vidike tega procesa v osnovnem izobraževanju v Črni gori z vidika njegovih udeležencev – učiteljev in staršev. Kvalitativna raziskava je bila izpeljana z intervjuvanjem fokusnih skupin. Rezultati kažejo, da je bil dosežen precejšen napredek, a pokažejo tudi resne pomanjkljivosti – pomanjkanje institucionalne podpore šolam v procesu tako načrtovanja, usposabljanja učiteljev kot implementacije novega kurikula.

Biografija avtorja

  • Veselin Mićanović, University of Montenegro, Faculty of Philosophy, Univerza Črna gora, Filozofska fakulteta

    Nikšić, Črnba gora. E-pošta: veselinm@ucg.ac.me.

Objavljeno

28.11.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Mićanović, V. (2019). Primary Education Reform in Montenegro from the Perspective of Teachers and Parents. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 245-265. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.245-265.2019