Primary Education Reform in Montenegro from the Perspective of Teachers and Parents
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.12.3.245-265.2019Ključne besede:
Črna gora, reforma, osnovna vzgoja in izobraževanje, učenec, starši, učiteljPovzetek
Reforma osnovne šole v Črni gori z vidika učiteljev in staršev. Za črnogorski sistem vzgoje in izobraževanja v začetku novega tisočletja so značilna intenzivna reformna prizadevanja. Cilj raziskave je ogledati si ključne vidike tega procesa v osnovnem izobraževanju v Črni gori z vidika njegovih udeležencev – učiteljev in staršev. Kvalitativna raziskava je bila izpeljana z intervjuvanjem fokusnih skupin. Rezultati kažejo, da je bil dosežen precejšen napredek, a pokažejo tudi resne pomanjkljivosti – pomanjkanje institucionalne podpore šolam v procesu tako načrtovanja, usposabljanja učiteljev kot implementacije novega kurikula.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Veselin Mićanović

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.