Students' Ethnic Background as a Factor in Their Involvement in Bullying

Avtorji

  • Andreja Kozmus University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Mateja Pšunder University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.3.229-244.2019

Povzetek

Etnično ozadje učencev kot dejavnik vpletenosti v medvrstniško nasilje. Države EU postajajo vse bolj multikulturne, zato so tudi šolski razredi vse bolj etnično raznoliki. Raziskave medvrstniškega nasilja v osnovnih šolah po svetu, v povezavi z etnično pripadnostjo učencev, ne dajejo skladnih rezultatov. Predstavljena empirična študija je raziskala razlike med skupinami, glede na etnično pripadnost in medvrstniško nasilje, med 782 učenci iz 6. in 8. razreda slovenskih osnovnih šol, med katerimi je bilo 140 priseljencev 1. in 2. generacije. Rezultati so pokazali, da so, v primerjavi s slovenskimi dečki, dečki z etničnim ozadjem pogosteje opazovalci medvrstniškega nasilja, šestošolci priseljenci pa se pogosteje znajdejo v vlogi opazovalcev in žrtev medvrstniškega nasilja.

Biografije avtorja

  • Andreja Kozmus, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: andreja.kozmus@um.si.

  • Mateja Pšunder, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: mateja.psunder@um.si.

Objavljeno

28.11.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kozmus, A., & Pšunder, M. (2019). Students’ Ethnic Background as a Factor in Their Involvement in Bullying. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 229-244. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.229-244.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)