Pregled vrednotenj naravoslovnega znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.14.2.257-280.2021Ključne besede:
vrednotenje znanja, naravoslovje, osnovnošolci, mednarodna raziskava TIMSSPovzetek
V prispevku je prikazan pregled vrednotenj naravoslovnega znanja slovenskih osnovnošolcev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Ker tega na nacionalnem nivoju ne merimo kohortno, smo se osredinili predvsem na izsledke mednarodne raziskave TIMSS, ki ugotavlja matematično in naravoslovno znanje učencev iz različnih držav vsake štiri leta. Slovenija je bila v njej udeležena od leta 1995 do 2015, kar pomeni dragocen vir podatkov o znanju slovenskih osnovnošolcev. Po pregledu in analizi rezultatov preverjanj naravoslovnih znanj slovenskih četrtošolcev ugotavljamo, da se to v primerjavi z mednarodnim povprečjem vztrajno povečuje, hkrati pa njihov odnos do naravoslovja vztrajno zaostaja za mednarodnim povprečjem.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2021 Vasja Kožuh, Janja Plazar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.