Pregled vrednotenj naravoslovnega znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole

Avtorji

  • Vasja Kožuh , , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta in DZS
  • Janja Plazar , , Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.14.2.257-280.2021

Ključne besede:

vrednotenje znanja, naravoslovje, osnovnošolci, mednarodna raziskava TIMSS

Povzetek

V prispevku je prikazan pregled vrednotenj naravoslovnega znanja slovenskih osnovnošolcev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Ker tega na nacionalnem nivoju ne merimo kohortno, smo se osredinili predvsem na izsledke mednarodne raziskave TIMSS, ki ugotavlja matematično in naravoslovno znanje učencev iz različnih držav vsake štiri leta. Slovenija je bila v njej udeležena od leta 1995 do 2015, kar pomeni dragocen vir podatkov o znanju slovenskih osnovnošolcev. Po pregledu in analizi rezultatov preverjanj naravoslovnih znanj slovenskih četrtošolcev ugotavljamo, da se to v primerjavi z mednarodnim povprečjem vztrajno povečuje, hkrati pa njihov odnos do naravoslovja vztrajno zaostaja za mednarodnim povprečjem.

Prenosi

Objavljeno

06.07.2021

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Kožuh, V., & Plazar, J. (2021). Pregled vrednotenj naravoslovnega znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 14(2), 257-280. https://doi.org/10.18690/rei.14.2.257-280.2021

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)