Pogledi učiteljev osnovnih šol na poučevanje kritičnega mišljenja

Avtorji

  • serap yılmaz ozelci , asisstant professor , asisstant professor

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.16.3.1123

Ključne besede:

Teaching critical thinking, teachers’ views

Povzetek

Glavni namen študije je preučiti stališča učiteljev v poučevanju kritičnega mišljenja. To je kvalitativna študija. Podatki se zbirajo s polstrukturiranim obrazcem za razgovor. 13 učiteljev v učilnici je študijska skupina raziskave. Pri analizi podatkov se uporablja tudi opisna in vsebinska analiza. Glede na ugotovitve učitelji verjamejo, da je kritično mišljenje učljiva veščina in vedo, kako pomembne so njihove vloge pri poučevanju te veščine. Učitelji pa so poudarili, da usposabljanja za spretnosti brez družinske podpore ne bi bilo mogoče.

Objavljeno

14.09.2023

Kako citirati

yılmaz ozelci, serap. (2023). Pogledi učiteljev osnovnih šol na poučevanje kritičnega mišljenja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 16(3), 239-258. https://doi.org/10.18690/rei.16.3.1123