Pogledi učiteljev osnovnih šol na poučevanje kritičnega mišljenja
DOI:
https://doi.org/10.18690/rei.16.3.1123Ključne besede:
Teaching critical thinking, teachers’ viewsPovzetek
Glavni namen študije je preučiti stališča učiteljev v poučevanju kritičnega mišljenja. To je kvalitativna študija. Podatki se zbirajo s polstrukturiranim obrazcem za razgovor. 13 učiteljev v učilnici je študijska skupina raziskave. Pri analizi podatkov se uporablja tudi opisna in vsebinska analiza. Glede na ugotovitve učitelji verjamejo, da je kritično mišljenje učljiva veščina in vedo, kako pomembne so njihove vloge pri poučevanju te veščine. Učitelji pa so poudarili, da usposabljanja za spretnosti brez družinske podpore ne bi bilo mogoče.
Prenosi
Objavljeno
14.09.2023
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2023 Serap Yılmaz Özelçi

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
yılmaz ozelci, serap. (2023). Pogledi učiteljev osnovnih šol na poučevanje kritičnega mišljenja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 16(3), 239-258. https://doi.org/10.18690/rei.16.3.1123