Potrebe, izzivi in dobre prakse pri jezikovnem poučevanju priseljencev

Avtorji

  • Simona Pulko University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Melita Zemljak Jontes University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.13.2.203–213.2020

Ključne besede:

metode poučevanja, didaktični pristopi, slovenščina kot drugi in tuji jezik, projekt Erasmus DEAL

Povzetek

Zaradi vse večje mobilnosti in migracij iz držav članic in nečlanic Evropske unije (EU) postajajo družbe in izobraževalni sistemi EU vse bolj večkulturni in večjezični. Izobraževalne ustanove se srečujejo z dvema izzivoma: otrokom priseljencem čim prej omogočiti, da kar najhitreje usvojijo jezik izobraževanja, in jim hkrati pomagati ohraniti materni jezik. To je bil povod za začetek mednarodnega projekta Erasmus + DEAL Razvoj pismenosti in učenje jezika za mlajše učence v jezikovno manj ugodnih okoliščinah (2018–2020) s sodelujočimi institucijami iz Hrvaške, Severne Makedonije in Slovenije. V prispevku bodo predstavljeni primeri dobre prakse, prenosljive v različne jezike.

Biografije avtorja

  • Simona Pulko, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: simona.pulko@um.si

  • Melita Zemljak Jontes, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: melita.zemljak@um.si

Prenosi

Objavljeno

08-11-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Pulko, S., & Zemljak Jontes, M. (2020). Potrebe, izzivi in dobre prakse pri jezikovnem poučevanju priseljencev. Slavia Centralis, 13(2), 203–213. https://doi.org/10.18690/scn.13.2.203–213.2020

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)