Spodbujanje družinskega branja v otrokovem predšolskem obdobju: Predšolska bralna značka

Avtorji

  • Dragica Haramija University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.12.2.33–45.2019

Ključne besede:

družinsko branje, bralna pismenost, Predšolska bralna značka, otroška literatura

Povzetek

V prispevku se osredinjamo na razvijanje družinskega branja, ki je eden od temeljev Predšolske bralne značke (PBZ). S pomočjo ankete smo zbrali rezultate o vključenosti otrok v PBZ in opise drugih dejavnosti, ki spodbujajo družinsko branje. Zanimalo nas je tudi delo mentorjev branja, predvsem načini izbiranja priporočenih gradiv za branje v krogu družine in metode preverjanja prebranega. V sklepnem delu so podane smernice za pripravo kakovostnih bralnih seznamov, ki so lahko v pomoč staršem in otrokom pri izboru bralnih gradiv. Spodbujanje
družinskega branja je tudi eden od ciljev predloga Nacionalne strategije za razvoj bralne pismenosti (2017), ki skrbno presoja tudi specifične cilje in ravni pismenosti od otrok v predšolskem obdobju do odraslih.

Biografija avtorja

  • Dragica Haramija, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: dragica.haramija@um.si

Prenosi

Objavljeno

07-11-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Haramija, D. (2020). Spodbujanje družinskega branja v otrokovem predšolskem obdobju: Predšolska bralna značka. Slavia Centralis, 12(2), 33–45. https://doi.org/10.18690/scn.12.2.33–45.2019

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)