Uresničevanje dvojezičnega izobraževanja gluhih otrok v slovenskem šolskem sistemu

Avtorji

  • Matic Pavlič Center for the Development of Slovene Sign Language , Center za razvoj slovenskega znakovnega jezika, Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.11.2.251–262.2018

Ključne besede:

slovenski znakovni jezik, izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, usvajanje jezika, dvojezičnost, polžev vsadek, inkluzija

Povzetek

Pristopi k izobraževanju gluhih otrok se razlikujejo glede na učni jezik in vključenost v večinsko okolje. Slovenski izobraževalni sistem ne omogoča vsem gluhim otrokom zadostnega stika s polno zaznavnim jezikom, da bi lahko nemoteno usvojili prvi jezik, v literaturi pa se premalo poudarja nova spoznanja o dvojezičnem oziroma dvomodalnem usvajanju znakovnega in govornega jezika. Oboje predstavlja ta članek, ki se zavzema za popolno uresničitev dvojezičnega izobraževanja gluhih in podaja razloge za tak pristop.

Biografija avtorja

  • Matic Pavlič, Center for the Development of Slovene Sign Language, Center za razvoj slovenskega znakovnega jezika, Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: mato.pavlic@gmail.com

Prenosi

Objavljeno

04-11-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Pavlič, M. (2020). Uresničevanje dvojezičnega izobraževanja gluhih otrok v slovenskem šolskem sistemu. Slavia Centralis, 11(2), 251–262. https://doi.org/10.18690/scn.11.2.251–262.2018

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)