Slovenščina kot učni jezik in jezik sporazumevanja v slovenskem šolstvu

Avtorji

  • Marko Jesenšek University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.11.2.105–118.2018

Ključne besede:

slovenski učni jezik, univerza, šolstvo, sporazumevanje, nemškutarstvo, ilirizem, jugoslovenarstvo, anglizacija

Povzetek

Prispevek predstavlja vpliv nemškutarstva, ilirizma, jugoslovenarstva in anglizatorstva na slovenski učni jezik. Predstavljen je Cankarjev pogled na rabo tujega jezika v izobraževanju in razmere v slovenskem visokem šolstvu po letu 2016, ko je bila zavrnjena sprememba jezikovnega člena Zakona o visokem šolstvu, da bi angleščina postala nadomestni učni jezik na slovenskih univerzah. Cankar posredno sporoča slovenski uni-eliti, da je potrebno predavati v maternem jeziku in da ima slovenščina prihodnost. V imenu t. i. internacionalizacije so predstavljena nova prizadevanja za anglizacijo slovenskega visokega šolstva.

Biografija avtorja

  • Marko Jesenšek, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: marko.jesensek@um.si

Prenosi

Objavljeno

03-11-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Jesenšek, M. (2020). Slovenščina kot učni jezik in jezik sporazumevanja v slovenskem šolstvu. Slavia Centralis, 11(2), 105–118. https://doi.org/10.18690/scn.11.2.105–118.2018

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>