Slovenščina v visokem šolstvu: sploh sme biti vprašanje ubesediti in opredeliti po slovensko?

Avtorji

  • Andreja Žele Research Centre of the Slovenian Academy of Sciences and Arts, Fran Ramovš Institute of the Slovenian Language , Znanstvenoraziskovalni center SAZU, Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.11.2.93–104.2018

Ključne besede:

slovenski jezik, učni jezik, slovenska univerza, visokošolski učbeniki, znanstvena slovenščina

Povzetek

Prispevek predstavlja in komentira trenutno stanje in razumevanje stanja slovenščine kot učnega jezika na slovenskih univerzah, s tem pa tudi položaj slovenščine kot jezika znanosti. Prav znanstvena slovenščina lahko zlahka potrjuje, da je jezik izraz konceptualizacije lastne misli, tj. lastnih miselnih zmožnosti naroda. Torej znanstveni slovenski jezik za svoj razvoj potrebuje stalne objave na najvišji intelektualni ravni in hkrati kvalitetne učbenike z jasnimi opredelitvami slovenske terminologije; predstavljeno je trenutno stanje naštetega.

Biografija avtorja

  • Andreja Žele, Research Centre of the Slovenian Academy of Sciences and Arts, Fran Ramovš Institute of the Slovenian Language, Znanstvenoraziskovalni center SAZU, Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: andreja.zele@ff.uni-lj.si

Prenosi

Objavljeno

03-11-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Žele, A. (2020). Slovenščina v visokem šolstvu: sploh sme biti vprašanje ubesediti in opredeliti po slovensko?. Slavia Centralis, 11(2), 93–104. https://doi.org/10.18690/scn.11.2.93–104.2018

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)