Zavest dijakov o jezikovni zvrstnosti in vlogah knjižnega jezika

Avtorji

  • Jerca Vogel University of Ljubljana, Faculty of Arts , Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.11.2.74–92.2018

Ključne besede:

zvrstnost jezika, knjižni jezik, vloge jezika, pouk slovenščine

Povzetek

Obravnava identitetne vloge jezika v šoli in v njenem okviru različnih jezikovnih zvrsti je pri pouku slovenščine v zadnjih dvajsetih letih doživela le malo sprememb. Na podlagi jezikoslovnih ugotovitev o neskladju med uveljavljeno teorijo zvrstnosti in jezikovno prakso smo v anketi dijakom zastavili vprašanja, kako razumejo pojem knjižni jezik, kakšne so njihove izkušnje z njegovo rabo in v katerih govornih položajih je raba knjižnega jezika po njihovem mnenju nujna.

Biografija avtorja

  • Jerca Vogel, University of Ljubljana, Faculty of Arts, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: jerca.vogel@ff.uni-lj.si

Prenosi

Objavljeno

03-11-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Vogel, J. (2020). Zavest dijakov o jezikovni zvrstnosti in vlogah knjižnega jezika. Slavia Centralis, 11(2), 74–92. https://doi.org/10.18690/scn.11.2.74–92.2018