Obravnava skladnje pri pouku slovenščine v tretjem triletju osnovne šole, v gimnaziji ter srednjem strokovnem in poklicnem izobraževanju

Avtorji

  • Mojca Smolej University of Ljubljana, Faculty of Arts , Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Nika Lampret ,

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.11.2.57–73.2018

Ključne besede:

skladnja, pouk slovenščine, osnovna šola, gimnazija, srednje strokovno in poklicno izobraževanje

Povzetek

Prispevek podaja skrajšan pregled rezultatov analize obravnave skladnje pri pouku slovenščine v osnovni in srednji šoli. Pregled tiskanega učnega gradiva je pokazal, da večina samostojnih delovnih zvezkov za pouk slovenščine učencev ne navaja k razmisleku o pomembnosti pridobljenega znanja s področja skladnje. V pregledanih samostojnih delovnih zvezkih skoraj ni mogoče zaznati kritične refleksije in osmislitve pridobljenega znanja.

Biografija avtorja

  • Mojca Smolej, University of Ljubljana, Faculty of Arts, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: mojca.smolej@ff.uni-lj.si

Prenosi

Objavljeno

03-11-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Smolej, M., & Lampret, N. (2020). Obravnava skladnje pri pouku slovenščine v tretjem triletju osnovne šole, v gimnaziji ter srednjem strokovnem in poklicnem izobraževanju. Slavia Centralis, 11(2), 57–73. https://doi.org/10.18690/scn.11.2.57–73.2018