Eurom 5 : ce que l’intercompréhension romane peut apporter aux langues slaves

Avtorji

  • Gregoire Labbe Charles University, Faculty of Arts , Karlova univerza v Pragi, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.13.1.98–114.2020

Ključne besede:

medsebojno sporazumevanje, romanski jeziki, slovanski jeziki, didaktika, bralno razumevanje, ustno razumevanje

Povzetek

Članek predstavlja medjezikovno (spo)razumevanje med jeziki iste družine kot jezikovno in didaktično področje, s pomočjo konkretnega primera oz. metodologije, ki je bila ustvarjena za Eurom 5 (Bonvino et al., 2001). Eurom 5 je didaktični pristop k medjezikovnemu razumevanju med romanskimi jeziki. Cilj članka je opisati to metodologijo in pokazati potencialne prednosti takšnega pristopa za slovanske jezike in govorce slovanskih jezikov v času, ko je znanje angleščine prepogosto edino razvito jezikovno znanje.

Biografija avtorja

  • Gregoire Labbe, Charles University, Faculty of Arts, Karlova univerza v Pragi, Filozofska fakulteta

    Staré Město, Češka republika. E-pošta: gregoire.labbe@ff.cuni.cz

Prenosi

Objavljeno

17-10-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Labbe, G. (2020). Eurom 5 : ce que l’intercompréhension romane peut apporter aux langues slaves. Slavia Centralis, 13(1), 98–114. https://doi.org/10.18690/scn.13.1.98–114.2020