Poučevanje slovenskega jezika za Poljake v kognitivnem pristopu (izbrani vidiki)

Avtorji

  • Agnieszka Będkowska-Kopczyk University of Bielsko-Biala, Faculty of Humanities and Social Sciences , Akademia Techniczno-Humanistyczna, Wydział Humanistyczno-Społeczny

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.2.2.75–88.2009

Ključne besede:

kognitivno jezikoslovje, poučevanje tujih jezikov, slovenščina kot tuji jezik

Povzetek

Kognitivno jezikoslovje temelji na spoznanju, da jezik neposredno odraža človekove spoznavne procese. Pomen kot predmet nenehnega pogajanja ni vsota stalne vsebine besed, temveč načina, na katerem je ta vsebina konstruirana v določenem kontekstu; to je pogojeno s strukturo določenega jezika in pogledom na svet njegovih nosilcev. Tako dojemanje pomena vpliva na kognitivni pristop k prisvajanju tujega jezika. V prispevku je predstavljeno kognitivno razumevanje jezika in jezikovne didaktike, nato pa sledijo primeri iz slovenskega jezika, ki so konceptualno zahtevni za poljske študente slovenščine.

Biografija avtorja

  • Agnieszka Będkowska-Kopczyk, University of Bielsko-Biala, Faculty of Humanities and Social Sciences, Akademia Techniczno-Humanistyczna, Wydział Humanistyczno-Społeczny

    Bielsko-Biala, Poljska. E-pošta: kopczyk@poczta.onet.pl

Prenosi

Objavljeno

11-10-2020

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Będkowska-Kopczyk, A. . (2020). Poučevanje slovenskega jezika za Poljake v kognitivnem pristopu (izbrani vidiki). Slavia Centralis, 2(2), 75–88. https://doi.org/10.18690/scn.2.2.75–88.2009

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)