Metoda reševanja književnih problemov in problemski šolski esej v gimnaziji

Avtorji

  • Alenka Žbogar University of Ljubljana, Faculty of Arts , Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.16.2.308-325.2023

Ključne besede:

metoda reševanja književnih problemov, gimnazija, književnost pri pouku slovenščine, problemski šolski esej

Povzetek

V prispevku razvijemo izvirno metodo poučevanja književnosti, primerno za problemsko-ustvarjalni pouk slovenščine v gimnaziji, imenovano metoda reševanja književnih problemov. Nove oblike poučevanja terjajo drugačno preverjanje in ocenjevanje znanja, zato klasični šolski esej predelamo v problemskega. Določimo značilnosti zgradbe problemskega šolskega eseja, deleže končne ocene ter taksonomijo.

Biografija avtorja

  • Alenka Žbogar, University of Ljubljana, Faculty of Arts, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: alenka.zbogar@ff.uni-lj.si

     

Prenosi

Objavljeno

30-12-2023

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Žbogar, A. . (2023). Metoda reševanja književnih problemov in problemski šolski esej v gimnaziji. Slavia Centralis, 16(2), 308-325. https://doi.org/10.18690/scn.16.2.308-325.2023