Pristopi k poučevanju sklonov pri slovenščini kot drugem in tujem jeziku

Avtorji

  • Natalija Ulčnik University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Gjoko Nikolovski University of Maribor, Faculty of Arts , Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.14.2.216–231.2021

Ključne besede:

oblikoslovje, sklon, slovenščina, tuji jezik, učni pristop

Povzetek

Veliko učencem slovenščine kot drugega in tujega jezika, katerih materinščina sodi med analitične jezike, je v izhodišču nejasen koncept sklonov in sklanjatev. Prav zato jim je treba oba pojma približati in pri tem uporabiti učni pristop, ki jim bo omogočil lažje usvajanje sklonov in sklanjatev ter vseh posebnosti, ki se pri tem pojavljajo. V prispevku je na podlagi teoretičnih izhodišč in učne prakse izpostavljen eden izmed možnih pristopov k poučevanju sklonov v slovenščini.

Biografije avtorja

  • Natalija Ulčnik, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: natalija.ulcnik@um.si

  • Gjoko Nikolovski, University of Maribor, Faculty of Arts, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: gjoko.nikolovski@um.si

Prenosi

Objavljeno

18-10-2021

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Ulčnik, N., & Nikolovski, G. (2021). Pristopi k poučevanju sklonov pri slovenščini kot drugem in tujem jeziku. Slavia Centralis, 14(2), 216–231. https://doi.org/10.18690/scn.14.2.216–231.2021

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 > >>