Языки в системе образования Республики Крым: анализ медиадискурса

Avtorji

  • Alexey Sosnin HSE University , Univerza HSE
  • Julia Balakina HSE University , Univerza HSE
  • Polina Belova HSE University , Univerza HSE

DOI:

https://doi.org/10.18690/scn.14.2.272–289.2021

Ključne besede:

jezikovna politika, Krim, jezik poučevanja, medijski diskurz, diskriminacija

Povzetek

Cilj raziskave je primerjati izobraževalno jezikovno politiko, ki se uradno izvaja v Republiki Krim, z de facto jezikovno politiko, kot se odraža v medijskem diskurzu in na družbenih omrežjih v obdobju 2014–2020. Raziskava metodološko temelji na teoriji konstruiranja družbenih vprašanj (Spector, Kitsuse 1977), ki izhaja iz načel družbenega konstruktivizma (Berger, Luckmann 1966). Študija kot osnovni delovni postopek uporablja kvalitativno analizo vsebine. Avtorji sklepajo, da uradni podatki o vernakularnem izobraževanju na Krimu delno sovpadajo z informacijami, objavljenimi v medijih in obravnavanimi na družbenih omrežjih. To se še posebej nanaša na vse manjše število tistih, ki se izobražujejo v ukrajinskem jeziku. Gledano na splošno ima izobraževalna jezikovna politika v regiji podporo večine Krimljanov (govorcev ruskega jezika).

Biografije avtorja

  • Alexey Sosnin, HSE University, Univerza HSE

    Nižni Novgorod, Rusija. E-pošta: asosnin@hse.ru

  • Julia Balakina, HSE University, Univerza HSE

    Nižni Novgorod, Rusija. E-pošta: jbalakina@hse.ru

  • Polina Belova, HSE University, Univerza HSE

    Nižni Novgorod, Rusija. E-pošta: belova-polina@mail.ru

Prenosi

Objavljeno

18-10-2021

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Sosnin, A., Balakina, J., & Belova, P. (2021). Языки в системе образования Республики Крым: анализ медиадискурса. Slavia Centralis, 14(2), 272–289. https://doi.org/10.18690/scn.14.2.272–289.2021