Povezava med konceptualnim pristopom pri poučevanju fizike in rezultati raziskave TIMSS

Avtorji

  • Simon Ülen Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenija.

DOI:

https://doi.org/10.18690/pomurska-obzorja.3.6.4-6.2016

Ključne besede:

konceptualni pristop pri poučevanju fizike, globje razumevanje fizikalnih konceptov, mednarodna raziskava trendov znanja matematike in fizike (TIMSS)

Povzetek

Osnovni cilj konceptualnega pristopa pri poučevanju fizike je globlje razumevanje fizikalnih konceptov. V prispevku predstavljamo temeljne zakonitosti konceptualnega pristopa pri poučevanju fizike in ključne karakteristike mednarodne raziskave trendov znanja matematike in naravoslovja za maturante 2015 - Trends in International Mathematics and Science Study, Advanced (TIMSS). V osrednjem delu prispevka predstavimo rezultate raziskave na izbrani slovenski gimnaziji in jih analiziramo v povezavi z uporabo konceptualnega pristopa.

Prenosi

Objavljeno

12.04.2022

Številka

Rubrika

Prispevki

Kako citirati

Ülen, S. (2022). Povezava med konceptualnim pristopom pri poučevanju fizike in rezultati raziskave TIMSS. Pomurska Obzorja, 3(6), 4-6. https://doi.org/10.18690/pomurska-obzorja.3.6.4-6.2016