Pouk geografije in zgodovine v muzeju in arhivu

Avtorji

DOI:

https://doi.org/10.18690/rg.16.2.3209

Ključne besede:

Muzej, arhiv, pedagoški programi, pouk geografije, pouk zgodovine

Povzetek

V prispevku so predstavljene nekatere značilnosti pouka v muzeju in arhivu ter izpostavljeni pozitivni vplivi takšnega pouka na učence in dijake. Opisani so rezultati analize pedagoških vsebin, ki jih šolskim skupinam ponujajo slovenski muzeji in arhivi, ki kažejo na to, da se tako muzeji, kot arhivi dobro zavedajo svoje izobraževalne naloge in jo tudi redno izvajajo. Vključena je predstavitev rezultatov pedagoškega eksperimenta, v katerem smo preizkusili eno od izvedenih avtorskih inovativnih pedagoških delavnic v muzeju, v katerih smo želeli izpostaviti korelativnost vsebin, ciljev in kompetenc predmetov geografija in zgodovina. Z rezultati smo dokazali, da je taka oblika pouka pozitivno vplivala na razvoj znanj pri eksperimentalnem vzorcu dijakov ter da je le te pouk v izvenšolski ustanovi posebej motiviral.

Biografije avtorja

  • Andreja Lajh, , Juršinci, Slovenia, Juršinci, Slovenija

    Juršinci, Slovenija. E-pošta: lajh.andreja@gmail.com

  • Eva Konečnik Kotnik, , Department of Geography, Faculty of Arts, University of Maribor, Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta, Univerza v Mariboru

    Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta, Univerza v Mariboru. E-naslov: eva.konecnik@um.si

Prenosi

Objavljeno

31.12.2021

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Lajh, A., & Konečnik Kotnik, E. . (2021). Pouk geografije in zgodovine v muzeju in arhivu. Revija Za Geografijo, 16(2), 33-48. https://doi.org/10.18690/rg.16.2.3209