Delo z besedilom pri CLIL-u kot spodbuda za razvoj bralnih strategij. Študija o pouku zgodovine v tujem jeziku
DOI:
https://doi.org/10.18690/analipazuhd.1.2.107-117.2015Ključne besede:
konstruktivizem, bralne strategije, motivacija, predmetno poučevanje v tujem jeziku, tuj jezikPovzetek
Slabo bralno razumevanje kot posledica nemotiviranosti učencev za branje je pereč problem pedagoške realnosti. Poučevanje jezika po konstruktivističnem pristopu temelji na aktivni rabi jezika v avtentičnih situacijah. Tak pogled na učenje in poučevanje definira drugačne pedagoške pristope. Poučevanje predmetnih vsebin v tujem jeziku – CLIL – je eden izmed alternativnih metodičnih pristopov, ki so tako v Evropi kot tudi drugje po svetu že ustaljena šolska praksa. Raziskave kažejo pozitivni vpliv CLIL-a na bralno razumevanje in razvoj bralnih strategij. Članek ponuja pregled dela po metodi CLIL in predstavlja študijo primera.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2022
Številka
Rubrika
Articles
Kako citirati
Lazar, J. (2022). Delo z besedilom pri CLIL-u kot spodbuda za razvoj bralnih strategij. Študija o pouku zgodovine v tujem jeziku. Anali PAZU HD, 1(2), 107-117. https://doi.org/10.18690/analipazuhd.1.2.107-117.2015