Delo z besedilom pri CLIL-u kot spodbuda za razvoj bralnih strategij. Študija o pouku zgodovine v tujem jeziku

Avtorji

  • Jolanda Lazar Šalovci Primary School, Šalovci 172, 9204 Šalovci, Slovenia. , OŠ Šalovci, Šalovci 172, 9204 Šalovci, Slovenija.

DOI:

https://doi.org/10.18690/analipazuhd.1.2.107-117.2015

Ključne besede:

konstruktivizem, bralne strategije, motivacija, predmetno poučevanje v tujem jeziku, tuj jezik

Povzetek

Slabo bralno razumevanje kot posledica nemotiviranosti učencev za branje je pereč problem pedagoške realnosti. Poučevanje jezika po konstruktivističnem pristopu temelji na aktivni rabi jezika v avtentičnih situacijah. Tak pogled na učenje in poučevanje definira drugačne pedagoške pristope. Poučevanje predmetnih vsebin v tujem jeziku – CLIL – je eden izmed alternativnih metodičnih pristopov, ki so tako v Evropi kot tudi drugje po svetu že ustaljena šolska praksa. Raziskave kažejo pozitivni vpliv CLIL-a na bralno razumevanje in razvoj bralnih strategij. Članek ponuja pregled dela po metodi CLIL in predstavlja študijo primera.

Biografija avtorja

  • Jolanda Lazar, Šalovci Primary School, Šalovci 172, 9204 Šalovci, Slovenia., OŠ Šalovci, Šalovci 172, 9204 Šalovci, Slovenija.

    Šalovci, Slovenija: jolanda.lazar@guest.arnes.si

Prenosi

Objavljeno

15.03.2022

Številka

Rubrika

Articles

Kako citirati

Lazar, J. (2022). Delo z besedilom pri CLIL-u kot spodbuda za razvoj bralnih strategij. Študija o pouku zgodovine v tujem jeziku. Anali PAZU HD, 1(2), 107-117. https://doi.org/10.18690/analipazuhd.1.2.107-117.2015