Izobraževanje - družbena samorefleksij

Avtorji

  • Cvetka Hedžet Tóth Faculty of Arts, University of Ljubljana, Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana, Slovenia , Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani, Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana, Slovenija

DOI:

https://doi.org/10.18690/analipazuhd.5.1-2.65-78.2019

Ključne besede:

akademsko izobraževanje, bolonjski študij, reforma univerze, solidarnost, Theodor W. Adorno

Povzetek

Znotraj evropske skupnosti danes govorimo o investicijski državi in ne več o socialni državi, kot smo še v nedavni preteklosti. Prav tako razpravljamo o spreminjanju osebnosti, zato je v najnovejši dobi, ki se samovšečno imenuje posthistorična doba po izteku utopij, dvestoletne zgodbe revolucij in sesutju socializma boljševiškega izvora (1789−1989), zelo pogosta beseda individualizacija − s prizvokom izrazite nesolidarne, egoistične drže − in ne več družba, saj družbe kot take naj sploh ne bi bilo; so samo posamezniki in družboslovje skupaj s humanistko naj bi pomenilo predvsem nekakšno nadziranje družbe. Mnoge je privatizacijski zagon z vsem svojim priseganjem na individualizacijo pripeljal do spoznanja, da vsa smejoča in hahljajoča se demokracija, odeta v belino kalodontnega nasmeška, ni nič drugega kot simptom represivne družbe.

Biografija avtorja

  • Cvetka Hedžet Tóth, Faculty of Arts, University of Ljubljana, Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana, Slovenia, Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani, Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana, Slovenija

    Ljubljana, Slovenija: cvetka.toth@ff.uni-lj.si

Prenosi

Objavljeno

14.03.2022

Številka

Rubrika

Articles

Kako citirati

Hedžet Tóth, C. (2022). Izobraževanje - družbena samorefleksij. Anali PAZU HD, 5(1-2), 65-78. https://doi.org/10.18690/analipazuhd.5.1-2.65-78.2019