The evolution of clinical skills peer teaching at the Faculty of Medicine, University of Maribor
Razvoj kliničnega tutorstva na Medicinski fakulteti Univerze v Mariboru
DOI:
https://doi.org/10.18690/actabiomed.135Ključne besede:
izobraževanje v medicini, klinični tutorji, objektivni strukturirani klinični izpitPovzetek
Mlajša medicinska fakulteta v Sloveniji je Medicinska fakulteta Univerze v Mariboru. Že od ustanovitve uspešno vključuje študente v študijski proces, kar je pripomoglo k vzpostavitvi sistema tutorstva in s tem tudi novega načina ocenjevanja študentov, objektivnega strukturiranega kliničnega izpita, ki je bil vpeljan skupaj s kliničnim tutorstvom. Prispevek se osredotoča na razvoj kliničnega tutorstva in posledično implementacijo objektivnega strukturiranega kliničnega izpita kot oblike ocenjevanja študentov na Medicinski fakulteti Univerze v Mariboru.
Prenosi
Objavljeno
28.11.2021
Številka
Rubrika
Pregledni članek
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Acta Medico-Biotechnica

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Rižnik, P., & Bevc, S. (2021). The evolution of clinical skills peer teaching at the Faculty of Medicine, University of Maribor: Razvoj kliničnega tutorstva na Medicinski fakulteti Univerze v Mariboru. Acta Medico-Biotechnica, 9(2), 17-24. https://doi.org/10.18690/actabiomed.135